duminică, 17 iulie 2011

Am fost nebun

Am o prietena care-mi spune des
Tu n-ai suflet si mai ales..
Cred ca esti un pic defect
Nu-ti aud inima-n piept...
E putin gresit draga mea,
Am un suflet dar e din tinichea.
Insa inima mi-e data fetei din fotografia... inramata

Am fost nebun
Sa ma-ndragostesc de ea
Am fost nebun
S-o iubesc asa
Nu e vina mea
C-a fost `naintea ta
Si mi-a luat, fara sa vrea inima.

Am o prietena care n-a inteles,
Cum pot indragi fara sens
Chipul dintr-o poza stearsa
Nici macar nu-i prea frumoasa...
Te inseli din nou, draga mea
Insa-i drept ca nu prea iti semana
Ea vedea-ntro frunza moarta,
O poveste minunata, despre soarta...

Am fost nebun
Sa ma-ndragostesc de ea
Am fost nebun
S-o iubesc asa
Nu e vina mea
C-a fost `naintea ta
Si mi-a luat, fara sa vrea inima.

Am o prietena care-a incercat
Rujuri, farduri, cu fantezie
Si-n-sfarsit a semanat
Fetei din fotografie.
I-am spus: draga mea, nu-ti port pica,
Dar ai stat cam mult la cosmetica
Te-ai intors altcineva, nu mai esti prietena mea,
Haide pa....

Am fost nebun
Sa ma-ndragostesc de ea
Am fost nebun
S-o iubesc asa
Nu e vina mea
C-a fost `naintea ta
Si mi-a luat, fara sa vrea inima.

Inima, inima, inima, A ramas la ea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu