joi, 18 august 2011

Nu vreau sa te pierd

Nu vreau sa te pierd, vreau doar sa te iert,
Poate chiar n-a fost vina ta
Nu vreau sa te pierd vreau sa incerc sa cred ce-mi spui
Dar incearca sa-mi spui ceva

Aminteste-ti ce-ai promis sub cerul gol candva
Eram sclipitori noi doi
Doar un gest te-a rupt de sub privirea mea
Si-acum te simt ascuns si trist sub cerul gol

Nu vreau sa te pierd, vreau doar sa te iert cumva
Poate chiar n-a fost vina ta
Nu vreau sa te pierd, am sa-ncerc sa cred ce-mi spui
Doar te rog gaseste acum ceva

Doar tacerea ne mai tine impreuna acum
Printre ganduri arse-n scrum
Stii ca lumea mea s-a inchis odata cu-n sarut
si stii ca tu esti tot ce-am vrut

Nu vreau sa te pierd te iubesc prea mult si-o stii
Vreau sa reusesc sa te iert
Nu vreau sa te iert, am sa incerc sa cred ce-mi spui,
Dar incearca sa-mi spui ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu