miercuri, 21 septembrie 2011

Google AdWords

Haideti sa va fac cunostinta cu sotul meu, Filip Adrian, este de meserie instalator si ii place ceea ce face. Ii plac lucrurile bine facute, nu facute doar asa sa fie.. pune suflet in tot, iar calitatile lui sau defectele ar fi seriozitatea, punctualitatea si profesionalismul. Nu am reusit sa fac mare lucru cu blogul pe care l-am deschis pentru el acum un an cu intentia sa-i fac putina publicitate, n-am avut timp, dar acum vreo 3 saptamani am primit de la Google un plic, in care mi se ofereau 200 de lei ca sa fac publicitate pe net prin Google AdWords, la inceput nu am luat in seama, ca de obicei, caci mai primisem oferte de genul asta, dar de data aceasta am spus hai sa incerc, de ce nu?
Asa ca am intrat pe net si in 10 minute mi-am facut cont pe adwords si am facut reclama, in cele 3 saptamani de cand e reclama pe net a primit doua lucrari, iar ieri i-am actualizat blogul, adifilip.blogspot.com, i l-am personalizat si am inceput sa publicam poze cu lucrari realizate. Deci daca esti din jud. Bihor, sau din judetele invecinate, si ai nevoie de un instalator bun, care sa nu-si bata joc de banii tai si munca lui, atunci apeleaza cu incredere la sotul meu, iti spun eu ca nu vei regreta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu