joi, 10 mai 2012

"L'amour d'une femme"

Am vazut acest mesaj pe facebook, mi-a placut si am dorit sa-l impartasesc.. asa ca, iata:
- Câţi ani ai? 
- Depinde.. Am 5 ani când primesc o veste bună şi sar în sus de bucurie. Am 10 ani când nu îmi fac gânduri, nici probleme pe ziua de mâine. Am 15 ani când îmi controlez telefonul cu speranţa că cineva m-a căutat sau când merg undeva fără a le spune părinţilor. Am 18 ani când fac câte ceva pentru că simt libertatea de a o putea face. Am 20 ani când mă simt pierdut şi mi se pare că am văzut de toate la viaţa mea. Am 30 de ani când sunt convins că le pot face pe toate de unul singur. Am 70 de ani când mă simt singur şi aş dori ca toţi să-mi fie alături. Am 100 de ani atunci când mă simt neputincios şi rămas fără putere. Sunt deja mort de fiecare dată când cineva pleacă din viaţa mea.. 
Un raspuns frumos la o intrebare simpla..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu