miercuri, 27 iunie 2012

Cakeeeee

Ieri am implinit doi ani de casnicie, si asa ca, cu ocazia asta, am facut un tort. Intotdeauna, cand are loc un eveniment in viata noastra imi place sa fac o prajiturica, ceva, pe care sa o ofer celor dragi cu toata dragostea mea, daca as putea si tortul miresei l-as face eu :-))) , pentru cei care nu stiu cununia civila am facut-o acum doi ani, cea religioasa urmeaza pe 25 august. Sa revenim la tort, initial am vrut sa-l umplu cu Crema de unt cu bezea elvetiana si ornat cu frisca, dar in urma unor neintelegeri cu untul am ramas doar la bezeaua elvetiana, asa ca.. am facut un blat din zece oua, zece linguri de zahar, zece de faina si un praf de sare, l-am taiat in doua, l-am insiropat, pe prima foaie am asezat felii de banane, doua la numar, am pus gelatina pentru tort peste banane ca sa le tina, am uns cu bezea (pentru care am folosit doar doua albusuri de ou), am asezat blatul numarul doi si am pus frisca, iar in lipsa de material si ustensile de ornat.. am decorat cu cacao si bombonele colorate pentru tort. Eu zic ca a iesit bine, si nu ca ma laud.. dar a fost tare bun la gust, iar sotul meu a fost placut surprins, ca deh.. a fost surpriza. :-) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu