miercuri, 1 august 2012

Thoughts..

Scrisoare doar pentru mine sau.. nu.

Tocmai ma gandeam ca anul acesta s-au implinit 10 ani de cand am avut placerea sa te "cunosc", 10 ani de cand am facut cunostinta cu muzica ta, si tot de atunci muzica ta a devenit ceva de nelipsit din viata noastra de zi cu zi, ca oxigenul.. like o boala incurabila, (metaforic vorbind, si evident una placuta) de care never ever nu vrei sa scapi si nici nu poti, nici de-ai vrea.. si totodata anul acesta, prin septembrie, se implinesc 5 ani de cand ne-am intalnit prima data face to face. Mi-aduc aminte cate emotii am avut, la 1,78m ai mei paream atat de mica.. paleam, nu altceva, in fata ta si a talentului tau (te mai vazusem intr-un concert caritabil in decembrie 2005, dar n-am indraznit sa merg sa-ti cer un autograf).
Era ceva de neimaginat.. sa ai onoarea de a-ti intalni artistul preferat, era ceva UAU ..u know? Nici in vise nu indrazneai sa speri asa ceva, si totusi s-a intamplat. Si apoi am devenit dependenti - muzica ta era ca un drog ce ne hranea sufletul, si inca e, si-am strabatut tara-n lung si-n lat doar sa auzim muzica preferata, I miss all that! Am trait niste clipe tare frumoase care vor avea mereu un loc special in inima mea si nu le voi putea uita niciodata, caci viata mea si a familiei mele (fetita mea de doar 1 an si 8 luni te adoraaaa) e legata in permanenta de muzica, de muzica ta. Pot spune ca am crescut alaturi de tine, si datorita tie am incercat sa fiu mai buna in toate, am vazut locuri frumoase si, nu in ultimul rand, am avut onoarea de a cunoaste oameni senzationali, thank you for everything.

I'm your fan, and forever and ever I'll be a fan and a friend of yours, never doubt that!

Un comentariu: