sâmbătă, 4 august 2012

Zaritza zanga

Cine nu-l cunoaste pe omul pe care il "iubeste femeile"? "Zaritza" e o melodie funny, in acelasi stil cu care ne-a obisnuit pana acum; imi plac oamenii care nu se reinventeaza in fiecare zi, adica e ok sa mai adaugi cate ceva in plus stilului tau sau sa mai canti si alte stiluri, dar sa nu treci complet la altceva si sa uiti stilul care te-a consacrat. Nu-l ascult prea mult pe Margineanu, dar cand o fac ma amuza si ma binedispune. :)

     

Versuri:    

Aseară-n gara, gara de nord
Am întâlnit un vagabond
Un vagabond ce chefuieşte
Cu o chitară, singur, pe ţigăneşte

Cânta cu foc negru despre o fată
Ce-l aştepta, poate, acasă
Un vagabond ce chefuieşte
Cu o chitară, singur, pe ţigăneşte

Refren:
Zaritza ranga şi se rupe zanga
Şi se-ntrerupe la mişto
Se-ngherupe şi se-nghedoaie
Şi se-nghevace, cade-ngheoaie

Zaritza zanga şi se rupe ranga
Şi se-ntrerupe la mişto
Se-ntrerupe şi se-nghedoaie
Şi se-nghevace, cade-ngheoaie

Cu bocancii plini de arfe şi tupeu
Ai intrat cu forţa în sufletul meu
Da’ când mi-am dat seama că eşti praf la intelect
Că d’aicia vine, fă, şi lipsa de respect

Eşti rea de gură, eşti rea de muscă
Eşti rea de plată, eşti arogantă
Eşti deşucheată, da’ te dai la modă
Şi ai privire de curcă blondă

Refren: ............

A dracu’ curvă e cam fudulă
Vrea ca să-i iau o haină de velură
Dar eu fiind un băiat aşa sărac
De unde mama dracului să-i fac?

Vrei să fii artistă, cântăreaţă,
Dar nu ai talent şi eşti cam proastă
Fii bună cu tine şi destinde-te
Şi după aia, sinucide-te

Refren: ............

Mai multe versuri pe versul.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu