luni, 28 ianuarie 2013

Panna cotta al caramello

Din categoria "reteta care merita incercata!" musai sa va spun ca zilele trecute am incercat reteta lui Teo de Panna cotta al caramello ...si e senzationala! Foarte usor de pregatit si mult mai usor de savurat..


"Chiar daca se prepara foarte simplu, din doar cateva ingrediente si 2-3 pasi de preparare, panna cotta e unul dintre cele mai delicate deserturi pe care le veti servi vreodata! Alaturi de bulgarele de frisca, lapte si uneori ciocolata, puteti servi tot feluri de sosuri de fructe facute in casa, dar probabil cele mai frecvente (si cele pe care le-am vazut eu in meniurile tuturor restaurantelor in care am mancat panna cotta in Roma) sunt sosul de ciocolata, caramelul si sosul de fructe de padure. Eu mi-am incercat norocul cu un caramel, care desi s-a intarit cam tare la inceput, a fost delicious dupa ce a stat impreuna cu panna cotta peste noapte!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu