marți, 23 aprilie 2013

Oua la cuptor (I)

Acum ceva timp i-am facut fetitei mele o versiune mai sanatoasa a oualor ochiuri, acum vin cu o alta varianta adaptata pentru zilele de proteine in dieta Rina (cu exceptia unui mic detaliu) si nu numai.. 

Tot ce aveti nevoie este :
- 3 oua
- 5-6 ciuperci
- ceapa (verde si uscata)
- usturoi 
- pasta de ardei rosu (dar la fel de bine se poate folosi si ardei)
- patrunjel verde
(sa-mi fie cu iertare, dar eu am pus si putin cascaval..)

In mare, ouale se fac exact ca aici, doar am inlocuit sunculita. Am taiat marunt usturoiul si ceapa si le-am calit in ulei, am pus ciupercile si pasta de ardei, iar spre final patrunjelul verde tocat, lasati pe foc pana scade apa si apoi lasati la racit. Se adauga ciupercile, ceapa verde si cascavalul peste albusurile batute.. incorporati cu grija de sus in jos. Faceti 3 forme pe o hartie de copt asezata pe o tava, in mijlocul fiecarei forme faceti o adancitura cu o lingurita, introduceti la cuptor 3-4 minute, scoateti, asezati galbenusurile in mijlocul fiecarei forme si introduceti inapoi la cuptor pentru inca 4 minute. Se servesc calde cu salata. Sunt senzationale!

Cu dedicatie pentru "mamicile pufoase si frumoase"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu